مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-16فرهنگي

کرمانشاه پرمخاطب ترین استان غرب کشور در جشنواره فیلم فجر


کرمانشاه عنوان پرمخاطب ترین استان غرب کشور در چهلمین جشنواره فیلم فجر برای نهمین سال برگزاری این جشنواره در کرماشناه لقب گرفته است.

- ، ظهر چهارشنبه با حضور افشین آزادی رییس حوزه هنری، مهدی ربانی نژاد معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی و جواد کنجوری مدیر امور سینمایی کرمانشاه آیین اختتامیه نهمین جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه در سینما بیستون برگزار شد.

افشین آزادی در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه اظهار کرد: نهمین جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه از تاریخ 15 الی 22 بهمن ماه در سه سینما آزادی، فرهنگ و بیستون با اکران 16 فیلم برگزار شد.

وی افزود: با تلاش مجموعه حوزه هنری انقلاب اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه جشنواره فیلم فجر به بهترین صورت در استان برگزار و استان کرمانشاه به عنوان پرمخاطب ترین جشنواره در غرب کشور انتخاب شد.

رییس حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: همزمان با نهمین جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه سالن سینما بیستون در شهر کرمانشاه افتتاح و با هماهنگی های صورت گرفته پارکینگی به صورت موقت برای سینما آزادی در نظر گرفته شد.

آزادی بیان کرد: مذاکره با بخش خصوصی برای احیا و بازگشایی مجدد سینما پیروزی کرمانشاه در حال انجام است و امیدواریم یک مجموعه فرهنگی دیگر به کرمانشاه اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه پرمخاطب ترین استان غرب کشور در جشنواره فیلم فجر

کرمانشاه پرمخاطب ترین استان غرب کشور در جشنواره فیلم فجر