مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-16اقتصادي

فوتی های کرونایی تهران به 50 نفر رسید


مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اعلام این خبر که تعداد متوفیان کرونایی در تهران به 50 نفر در روز رسید، گفت: هنوز با آمار روزهای بحرانی پیک های قبلی فاصله داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، سعید غضفنری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اعلام این مطلب گفت: آمار روزانه فوتی پذیرش شده در سازمان بهشت حضرت زهرا که بر اثر کرونا درگذشته اند، به 50 نفر نزدیک شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با تاکید بر این مطلب که همچنان با آمار روزهای بحرانی پیک های قبلی فاصله بسیاری داریم افزود: در چهار ماهی که به این سازمان آمده ام، در قدم اول ترمیم، استراحت و آرامش پرسنل را در دستور کار قرار دادیم؛ شیفتی شدن در حالت 24 ساعت کار و 24 ساعت استراحت پرسنل، به بازسازی جسمی و روانی آنها کمک کرد.

البته دعا می کنیم این بلا و گرفتاری مثل قبل تکرار نشود.

روز گذشته تردد 200 هزارخودرو ثبت شد او افزود: روز گذشته و هم زمان با ولادت امیرالمومنین و روز پدر، شاهد حضور 200هزار پلاک خودرو در سازمان بهشت حضرت زهرا بودیم.

این میزان تردد و حضور در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در 2 سال اخیر بی سابقه بوده است.

غضنفری اضافه کرد: با این حال درخواست ما از شهروندان عزیزمان این است که با رعایت پروتکل های بهداشتی، جلوگیری از ترددهای غیرضروری، اجتناب از حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های کرونایی تهران به 50 نفر رسید

فوتی های کرونایی تهران به 50 نفر رسید