مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-16اقتصادي

افتتاح دو واحد صنعتی با سرمایه گذاری هزار و 270 میلیارد ریال و اشتغالزایی 90 نفر


در برنامه بازدید میدانی استاندار قم از منطقه صنعتی امید دو واحد صنعتی با سرمایه گذاری هزار و 270 میلیارد ریال و اشتغالزایی 9 نفر افتتاح شد.

- ایسنا/قم در برنامه بازدید میدانی استاندار قم از منطقه صنعتی امید دو واحد صنعتی با سرمایه گذاری هزار و 270 میلیارد ریال و اشتغالزایی 9 نفر افتتاح شد.

سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در این بازدید با تاکید بر سیاست استان برای جلوگیری از استقرار واحدهای آلاینده جدید در شهرک های صنعتی استان قم اظهار کرد: با توجه به موقعیت استان و فراهم بودن زیرساخت ها، از ورود صنایع پاک در شهرک های صنعتی استقبال می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات شهرک صنعتی امید در حوزه ی زمین و آب گفت: مسائل این شهرک باید در اسرع وقت حل و فصل شوند.

استاندار قم تمرکز واحدهای مرتبط با صنعت کفش در این منطقه ی صنعتی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: مسئولان باید ظرفیت ها برای توسعه ی خوشه ی کفش در استان قم شناسایی و عملیاتی کنند.

شایان ذکر است در برنامه حضور میدانی استاندار قم شرکت رهام لاستیک تولیدکننده ی شیلنگ های فشار قوی با سرمایه گذاری 530 میلیارد ریال و اشتغالزایی 40 نفر و شرکت آریاپوشش صدرا زیتون با سرمایه گذاری 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی 50 نفر افتتاح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو واحد صنعتی با سرمایه گذاری هزار و 270 میلیارد ریال و اشتغالزایی 90 نفر

افتتاح دو واحد صنعتی با سرمایه گذاری هزار و 270 میلیارد ریال و اشتغالزایی 90 نفر