مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-16سياسي

پشت حامیان نجات شاهوار ایستاده ایم/ دست درازی به منابع ملی ممنوع


نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه پشت حامیان نجات شاهوار مردانه ایستاده ایم، گفت: دست درازی به منابع ملی ممنوع است.

- ، علی اصغر خانی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار مردمی با حضور استاندار سمنان در جمع طبیعت دوستان و حامیان نجات شاهوار به میزبانی مسجد ابوالفضل شاهرود بابیان اینکه دو روز پیش طبق گزارش حاکی از وجود سروصدای کار از سمت شاهوار بلافاصله فرماندار راهی منطقه شد که خوشبختانه اتفاقی نیفتاده بود، ابراز داشت: به دلایل مختلف شاهوار جزو منابع اصلی آب شاهرود و منطقه و همچنین برند شهرستان است لذا از نظر تخصصی و فنی همه به آن رسیدیم که شاهوار نباید تخریب شود.

وی با تاکید بر اینکه معدن بوکسیت باید تعطیل شود لذا در سطح بالاتری از آن برای ثبت ملی شاهوار اقدام شد، افزود: در چنین شرایطی نمی تواند کسی به آن دست اندازی کند چراکه کار دقیق و کارشناسی صورت گرفته است و بعد از ثبت ملی هیچ احدی حق ورود ندارد.

معدن بوکسیت ظلمی بزرگ در حق مردم شاهرود عضو خانه ملت با بیان اینکه در شاهوار بحث آینده مردم این خطه مطرح است، ابراز داشت: انصافاً شما مردم خوب آمدید و از کار خوب و بزرگ دفاع می کنید همان طور که دیگران شاهوار را به عنوان یک ذخایر بزرگ و نماد ارزشمند حفظ کردند ما نیز باید آن را حفظ و به نسل های بعدی انتقال دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت حامیان نجات شاهوار ایستاده ایم/ دست درازی به منابع ملی ممنوع

پشت حامیان نجات شاهوار ایستاده ایم/ دست درازی به منابع ملی ممنوع