مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-16سياسي

آزمون داوری، میانجی گری و شورای حل اختلاف در لرستان برگزار می شود


رییس جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری آزمون داوری، میانجی گری و شورای حل اختلاف در بیست و نهم بهمن جاری در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری آزمون داوری، میانجی گری و شورای حل اختلاف در بیست و نهم بهمن جاری در استان خبر داد.

امین سلاحورزیان با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون داوری، میانجی گری و شورای حل اختلاف که در اول بهمن امسال به علت شرایط نامساعد جوی و درخواست های مکرر داوطلبان شهرستانی در لرستان لغو شده بود روز جمعه این هفته بیست و نهم بهمن ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آزمون مذکور توسط جهاد دانشگاهی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی لرستان، با به کارگیری نیروهای مجرب در این زمینه تمام امکانات استاندارد برگزاری آزمون را مهیا کرده است و داوطلبان می توانند در کمال آرامش و بدون هیچ گونه مشکلی در آن شرکت کنند.

سلاحورزیان با اشاره به اینکه در آزمون داوری و میانجی گری 301 نفر داوری عمومی، 154 نفر داوری تخصصی خانواده و 154 نفر میانجی گری سهمیه لرستان است، افزود: 1399 لرستانی در این آزمون شرکت می کنند که 677 داوطلب مرد و 722 داوطلب زن هستند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون داوری، میانجی گری و شورای حل اختلاف در لرستان برگزار می شود

آزمون داوری، میانجی گری و شورای حل اختلاف در لرستان برگزار می شود