مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-16سياسي

ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) حرم رضوی افتتاح شد


همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) در صحن آزادی حرم مطهر رضوی رونمایی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) در صحن آزادی حرم مطهر رضوی رونمایی شد.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی با بیان اینکه ایجاد فضاهای زیارتی مناسب برای زائران اولویت اصلی آستان قدس رضوی است، اظهار کرد: امروز گام کوچکی برای رفاه حال زائران و مجاوران در ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) برداشته شد که تمام اقدامات فنی و ساختمانی آن ظرف مدت 2 سال به بهره برداری کامل رسیده است.

وی با اشاره به ویژگی ها و مزایای این پروژه افزود: این پروژه نزدیک به 2000 متر مربع فضا برای استفاده زائران به ویژه در بخش های ارتباطی از باب السلام به صحن آزادی، به طبقات فوقانی و طبقات زیرین رواق حضرت زهرا(س) را فراهم کرده است.

فیضی ادامه داد: همچنین کسانی که بستگان خود را در ضلع جنوب رواق حضرت زهرا(س) دفن کرده اند، مسیر مستقلی برای تردد آن ها تعیین شده تا به راحتی عبور و مرور کرده و برگزاری مراسم های آن ها از رواق حضرت زهرا(س) تفکیک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) حرم رضوی افتتاح شد

ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) حرم رضوی افتتاح شد