مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-16سياسي

دستور ویژه رییس قوه قضاییه برای به حداقل رساندن تشریفات و هزینه ها


رییس قوه قضاییه در دستوری ویژه و با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و مردم از زیرمجموعه های خود خواست، تشریفات و هزینه ها را به حداقل ممکن برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، با توجه به تاکیدات مؤکد حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای مبنی بر مدیریت هزینه ها و صرفه جویی در مصارف در همه دستگاه ها به ویژه دستگاه قضایی، رییس عدلیه طی دستوری خطاب به مرکز رسانه قوه قضاییه ، اداره کل تشریفات و یگان حفاظت قوه قضاییه ، بر لزوم تقلیل و به حداقل رساندن هزینه ها و تشریفات در برنامه های مربوط به رییس قوه قضاییه تصریح کرد.

بر همین اساس، رییس دستگاه قضا مجموعه های فوق الذکر را مکلف کرد تا در اقدامات و برنامه های خود ضمن تلاش برای بازدهی مناسب، نسبت به تقلیل و کاهش محسوس مخارج و هزینه های خود اقدام کنند.

رییس عدلیه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور که بخشی از آن  ناشی از تحریم ها و بخش دیگر به دلیل سوء مدیریت ها بوده، تصریح کرد: امروز قوه قضاییه، مجلس و دولت برخی امور را پرهزینه اداره می کنند که باید این نحوه مدیریت اصلاح شود؛ این یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید به خاطر برخی تنگناها طرز کار خود را اصلاح کنیم و مدیریت ما نسبت به سال های گذشته متفاوت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه رییس قوه قضاییه برای به حداقل رساندن تشریفات و هزینه ها

دستور ویژه رییس قوه قضاییه برای به حداقل رساندن تشریفات و هزینه ها