مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-16سياسي

جمعیت کیفری در مازندران بالا است


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با اشاره به بالابودن جمعیت کیفری در مازندران، استفاده از مجازات های جایگزین حبس و بهره گیری از سامانه های هوشمند برای کنترل شد.

- ، غلامعلی محمدی پیش ازظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مازندران جزو استان هایی که تراکم جمعیت کیفری در آن بالا است، اظهار داشت: 10 مرکز اعم از زندان، کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه با هشت هزار و 500 مددجوی زندانی در آن فعال است.

وی با اظهار اینکه افرادی که تحت تکفل قرار دارند، جزو نیازمندترین اقشار جامعه هستند، خواستار توجه برای بازگرداندن به زندگی در جامعه تاکید کرد و گفت: در استان مازندران تاکنون اقدام های خوبی صورت گرفته است و باید بیکاری را در زندان ها کم کنیم تا نسبت به اصلاح و تربیت اقدام شود.

وی گفت: در زمینه حرفه آموزی و اشتغال در زندان ها اقدام های خوبی صورت گرفته است و فضای زندان را از حیث طبقه بندی تعدیل و برای کاهش جمعیت کیفری اقدام کنیم.

محمدی یکی از برنامه های مهم قوه قضاییه را برای کاهش جمعیت کیفری، استفاده از مجازات های جایگزین حبس ذکر کرد و افزود: بعضی از زندانیان واجد شرایط باید از محدوده زندان خارج و در منزل با سامانه های الکترونیکی نگهداری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت کیفری در مازندران بالا است

جمعیت کیفری در مازندران بالا است