مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-16اقتصادي

شهربازی پارک غدیر بندرعباس تا نوروز راه اندازی می شود


معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس خبر داده تا نوروز سال آینده مرحلهٔ اول ساخت یک شهربازی در پارک غدیر بندرعباس راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رحمت الله دهقانی معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در یک گفت وگوی تلویزونی اظهار کرد: ساخت این شهربازی با همکاری بخش خصوصی آغاز شده و کل تجهیزات آن هم خریداری شده است و در 2مرحله انجام می شود و بخشی از آن در پارک غدیر تا نوروز راه اندازی خواهد شد.

معاون شهردار بندرعباس دربارهٔ ورود خودروها به ساحل سورو هم گفت بخشی از مردم این منطقه در ساحل سورو ارتزاق می کنند و برای خود اشتغال زایی کرده اند، شهرداری به دنبال رضایت مردم است و بخشی از مردم این منطقه برای اینکه ساحل سورو بسته شود ناراضی هستند لذا می بایست با همکاری شورای تأمین شهرستان تدبیری اساسی برای این موضوع اندیشیده شود.

تا نوروز چیزی باقی نمانده و تحقق این وعده کار بسیار سختی است و باید دید که مجموعه شهرداری می توانند این قول خود را عملیاتی کنند.

البته افتتاح فاز به فاز این شهربازی و راه اندازی چند دستگاه آن تا نوروز می تواند به رونق گردشگری در ساحل بندرعباس هم کمک کند.

پیش از این در سال 1395 نیز شهرداری بندرعباس در زمان شهرداری عباس امینی زاده اقدام به ساخت یک پارک آبی در محوطهٔ پارک دولت کرده بود که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربازی پارک غدیر بندرعباس تا نوروز راه اندازی می شود

شهربازی پارک غدیر بندرعباس تا نوروز راه اندازی می شود