مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-16فرهنگي

منتظر عمل قلب باز هستم/ از بلاتکلیفی کلافه شده ام


حسن دادشکر بازیگر و کارگردان تئاتر که به دلیل بیماری قلبی نیاز به جراحی عمل قلب باز دارد درباره وضعیت بیماری خود توضیحاتی ارائه داد.

- حسن دادشکر نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون ایران که به دلیل بیماری قلبی در بخش مراقبت های ویژه اورژانس مرکز قلب تهران بستری است درباره وضعیت بیماری خود به خبرنگار مهر گفت: من از سال 80 درگیر بیماری قلبی هستم اما مرتب پیگیر بیماری ام بودم و هر 6 ماه یک بار برای چک آپ مراجعه می کردم.

چند بار نیز در قلبم استند گذاشته اند اما از یکی دو ماه قبل در قفسه سینه ام احساس درد داشتم از این رو به بیمارستان مراجعه کردم و اکو قلب و در مرحله آخر آنژیوگرافی انجام دادم.

وی ادامه داد: بعد از آنژیوگرافی به صورت ناگهانی به من گفتند که باید عمل قلب باز انجام دهم که باعث شوکه شدنم شد و متاسفانه پزشک هم توضیحی درباره شرایطم به من نداد و من را به بخش جراحی فرستادند و گفتند 10 روز باید در نوبت عمل بمانم و بدون هماهنگی با من نیز پزشکی را برای جراحی ام انتخاب کردند.

از آنجا که همسرم امروز چهارشنبه در بیمارستان دیگری عمل جراحی داشت من به درخواست خودم از بیمارستان مرخص شدم تا پیش همسرم باشم و به کارهای عقب افتاده ام و نوشتن وصیت نامه بپردازم چون به هرحال کسی از فردای خودش خبر ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر عمل قلب باز هستم/ از بلاتکلیفی کلافه شده ام

منتظر عمل قلب باز هستم/ از بلاتکلیفی کلافه شده ام