مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-16حوادث

دستگیری سارقان سابقه دار در زنجان


فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و دستگیری 10 سارق سابقه دار، یک مال خر و کشف 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ داود مرسلی صبح امروز (27 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با هدف ارتقای کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان آرامش شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان افزود: به همین منظور طرح پاک سازی نقاط آلوده با هدف شناسایی سارقان و کشف اموال مسروقه اجرایی شد که در جریان این طرح، 10 سارق و یک مال خر دستگیر و 11 فقره انواع سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اجرای این طرح یک دستگاه ترانس برق به همراه مقدار قابل توجهی سیم و کابل برق، 5 فقره سرقت اماکن خصوصی، دو فقره سرقت داخل خودرو و سه دستگاه سواری پراید مسروقه به صورت بلاصاحب کشف شد.

مرسلی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و هنجارشکنان، گفت: برخورد قانونی با بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم، از وظایف ذاتی پلیس خدمت گذار است که به جد پیگیری می‍ شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان سابقه دار در زنجان

دستگیری سارقان سابقه دار در زنجان