مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-16اقتصادي

کشف 2780 دستگاه پنل و موتور کولر گازی قاچاق در تبریز


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از کشف و ضبط بیش از 2780 دستگاه پنل و موتور کولر گازی قاچاق به ارزش تقریبی 200 میلیارد ریال در یکی از مراکز غیرمجاز نگهداری کالا در حومه شهر تبریز خبر داد.

- صابر پرنیان در تشریح این خبر، اظهار کرد: بازرسان معاونت نظارت و بازرسی این سازمان در راستای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و رصد زنجیره تجاری فعالین لوازم خانگی و بررسی وضعیت انبارهای کالاهای اساسی و ضروری، پی به فعالیت مرکز غیر مجاز نگهداری کالا برده و سریعا نسبت به بازدید از محل اقدام کردند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد؛ کولرهای گازی با نام یونیو، جنرال گلد و مدیا استار بدون ثبت مشخصات در سامانه جامع انبار در این محل نگهداری می شود که مالک کالا و مدیر انبار نسبت به ثبت کالاها در سامانه جامع تجارت ایران و اخذ کد رهگیری و شناسه کالا اقدام نکرده اند.

وی بیان کرد: برابر ضوابط، کالاهای یادشده با عنوان قاچاق توقیف و طی هماهنگی با دستگاهه ها انتظامی و اداره کل تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی قضایی، دلالت لازم انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی،پرنیان تاکید کرد: همه فعالین تجاری بویژه تامین توزیع و فروشندگانن لوازم خانگی باید مشخصات مراکز نگهداری کالا را در در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2780 دستگاه پنل و موتور کولر گازی قاچاق در تبریز

کشف 2780 دستگاه پنل و موتور کولر گازی قاچاق در تبریز