مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-16سياسي

فاز نهایی طرح آشپزخانه سبز دانشگاه تبریز به بهره برداری رسید


به مناسبت دهه مبارک فجر، بهره برداری از آشپزخانه سبز دانشگاه تبریز با استفاده از فرهای کامبی استیمر در آشپزخانه صنعتی این دانشگاه عملیاتی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به مناسبت دهه مبارک فجر، بهره برداری از آشپزخانه سبز دانشگاه تبریز با استفاده از فرهای کامبی استیمر در آشپزخانه صنعتی این دانشگاه عملیاتی شد.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در این مراسم، با بیان اینکه ارتقاء کیفیت پخت و پز و رعایت هرچه بیشتر اصول بهداشتی و در نتیجه ارتقاء سلامت دانشجویان از اهداف اصلی ایجاد آشپزخانه سبز است، افزود: با وجود اینکه در ادوار گذشته کیفیت و سلامت غذای دانشجویی در دانشگاه تبریز در سطح مطلوب و قابل قبولی بوده است اما با هدف ارتقاء خدمات رفاهی و بهداشتی، این طرح با مطالعات گسترده و کار دقیق کارشناسی از سال 1397 آغاز و در سه فاز برنامه ریزی و عملیاتی شد که با استقرار و بهره برداری از فرهای کامبی استیمر تحولی عظیم در کیفیت، سلامت و قیمت تمام شده غذای دانشجویی در این دانشگاه اتفاق خواهد افتاد.

حسین امامعلی پور ضمن اشاره به برخی از از مزایا و ویژگی های پخت غذا با این فرها افزود: قابلیت پخت انواع غذاها در دمای 70 تا 300 درجه سانتیگراد و رطوبت 0 تا 100 درصدی، افزایش 5 برابری سرعت پخت نسبت به روش های سنتی، صرفه جویی تا 95% در مصرف روغن در پخت انو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نهایی طرح آشپزخانه سبز دانشگاه تبریز به بهره برداری رسید

فاز نهایی طرح آشپزخانه سبز دانشگاه تبریز به بهره برداری رسید