مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-16اقتصادي

نهضت ملی مسکن قزوین در چه مرحله ای قرار دارد؟


رییس اداره نظارت بر ساخت طرح های مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در استان قزوین بیش از 81 هزار نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که در حال بررسی متقاضیان هستیم؛ - در برنامه داریم هرچه سریع تر ساخت واحدهای مسکونی را آغاز کنیم برای همین منظور 250 هکتار در ضلع غربی شهرک مهرگان برای این طرح اختصاص داده شده است و در شهرهای دیگر استان نیز در حال تهیه زمین هستیم.

حسین رحمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح ملی اقدام مسکن در استان قزوین اسفند 98 انجام شد و بیش از 35 هزار نفر در استان ثبت نام کردند و ثبت نام شدگان پالایش شدند.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار برای ساخت واحدهای مسکونی انتخاب شدند که در مهرگان در حال اجراست.

رییس اداره نظارت بر ساخت طرح های مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: همچنین پروژه در شهرهای زیر 20 هزار نفر که زمین در اختیار داشتیم آغاز شده است و در حال حاضر 3700 واحد در حال ساخت داریم.

وی خاطرنشان کرد: در استان قزوین بیش از 81 هزار نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که در حال بررسی متقاضیان هستیم؛ در برنامه داریم هرچه سریع تر ساخت واحدهای مسکونی را آغاز کنیم برای همین منظور 250 هکتار در ضلع غربی شهرک مهرگان برای این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن قزوین در چه مرحله ای قرار دارد؟

نهضت ملی مسکن قزوین در چه مرحله ای قرار دارد؟