مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 22:022022-02-15بين الملل

آمریکا: شواهدی از عقب نشینی روسیه ندیده ایم اما استقبال می کنیم


لیندا توماس گرینفیلد سفیر آمریکا در سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت که واشنگتن هنوز شواهدی مبنی بر عقب نشینی نیروهای روس از نزدیکی اوکراین ندیده است، - لیندا توماس گرینفیلد سفیر آمریکا در سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت که واشنگتن هنوز شواهدی مبنی بر عقب نشینی نیروهای روس از نزدیکی اوکراین ندیده است، اما از هر گونه اقدامی در این خصوص استقبال می کند.

سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد کشورش از عقب نشینی نیروهای روسیه از نزدیکی اوکراین شواهدی ندیده اما از این موضوع استقبال می‎کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ لیندا توماس گرینفیلد سفیر آمریکا در سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت که واشنگتن هنوز شواهدی مبنی بر عقب نشینی نیروهای روس از نزدیکی اوکراین ندیده است، اما از هر گونه اقدامی در این خصوص استقبال می کند.

سفیر آمریکا در سازمان ملل در بیانیه ای افزود: اگر حقیقت داشته باشد، خبر خوشایندی است.

ما هنوز شواهدی از (این عقب نشینی) ندیده ایم.

در حالی که نیروهای روسیه امروز خروج از کریمه و بلاروس را آغاز کردند، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، تبلیغات غربی در مورد تهاجم روسیه را شکست خورده خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از خبرگزاری تاس، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد: با پایان رزمایش مشترک رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: شواهدی از عقب نشینی روسیه ندیده ایم اما استقبال می کنیم

آمریکا: شواهدی از عقب نشینی روسیه ندیده ایم اما استقبال می کنیم