مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 18:472022-02-15سياسي

اهتمام ویژه مجلس به رونق تولید و اشتغال


نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضاء اشاره به اهتمام ویژه مجلس به توجه تولید و رفع موانع بنگاههای اقتصادی، گفت: باید بپذیریم که برخی از سیاست گذاری ها نیاز به اصلاح دارد.

- محسن علیزاده سه شنبه 26 بهمن در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع شهرستان سپیدان که با حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع)، بر ضرورت تحقق شعار سال تحت عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تأکید کرد.

او اظهار کرد: انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب از میان همه اولویت هایی که در کشور وجود داشت علاوه بر اینکه به ضرورت توجه مضاعف همه دستگاههای اجرایی ومقامات مسئول وقانون گذار به ارتقا ظرفیت های تولید کشور بعنوان تنها علاج عبور از شرایط کنونی اشاره دارد، گویای این است که سیاست گذاری ها برای ظرفیت های تولیدی و سرمایه گذاری و ارتقای توان ساخت تولید داخلی بدون پشتیبانی تولید، بدون رفع مشکلات وموانع پیش روی واحدهای اقتصادی امکان پذیر نیست.

او با اشاره به اهتمام ویژه مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به توجه تولید و رفع موانع بنگاههای اقتصادی، عنوان کرد: باید بپذیریم که برخی از سیاست گذاری ها نیاز به اصلاح دارد اما وقتی یک سیاست گذاری به صورت صحیح انجام می شود، باید این سیاست گذاری ها در تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه مجلس به رونق تولید و اشتغال

اهتمام ویژه مجلس به رونق تولید و اشتغال