مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-15اقتصادي

بهره برداری از سه طرح عمرانی در کاشان


همزمان با میلاد امام علی(ع)، سه طرح عمرانی، تفریحی در قالب طرح 100برگ خدمت با اعتبار 212 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: همزمان با میلاد امام علی(ع)، سه طرح عمرانی، تفریحی در قالب طرح "100برگ خدمت" با اعتبار 212 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

حسن بخشنده امنیه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: میدان حضرت معصومه، به منظور رفاه حال شهروندان، کاهش خطر تصادف و دسترسی مطلوب گردشگران به ورودی های خزاق، طاهرآباد و راوند با اعتبار 166 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: میدان حضرت معصومه، 180 متر قطر دارد که سطح میدان مرکزی 25 هزار مترمربع و شامل 14 هزار متر مربع فضای سبز، هفت هزار مترمربع بلوک فرش، چهار هزار متر مربع سرمه دان و المان بادگیر به وسعت یک هزار متر مربع است.

شهردار کاشان تصریح کرد: در فضای سبز میدان، گیاه فرانکینا جایگزین چمن شده که از گونه های مقاوم در برابر گرما و کم آبی است که با کاهش هزینه های نگهداری، منجر به افزایش راندمان آبیاری تا سه برابر شده و با هدف مدیریت بهینه مصرف آب از سیستم آبیاری قطره ای و بارانی استفاده شده است.

بخشنده امینه گفت: بهره برداری از بوستان شادی، حدفاصل شهرک های قطب و آزادگان دومین طرح است که 27 میلیارد ریال هزینه به دنبال داشته و هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سه طرح عمرانی در کاشان

بهره برداری از سه طرح عمرانی در کاشان