مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-15سياسي

چهارمین مجمع عمومی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران برگزار شد


مجمع عمومی حزب جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی حزب جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران عصر امروز(سه شنبه) با حضور دبیرکل، دبیران ستاد مرکزی و استانی و اعضای جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در دانشگاه تهران برگزار شد.

  این کنگره به منظور انتخاب اعضای شورای مرکزی، رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازشورای مرکزی، بازرسان و بررسی عملکرد جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در دوره گذشته، تصویب اصلاحات اساسنامه و با سخنرانی حسین روازاده، دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران شکل گرفت.

 روازاده در این نشست با تبریک میلاد امام علی (ع) گفت: از سال 1388 به دنبال زحمات فراوان عزیزان برای به ثبت رساندن این حزب، در نهایت از وزارت کشور مجوز فعالیت اخذ کرد و فعالیتش را آغاز کرد.

وی افزود: این تشکیلات کاملا مردمی است و به مرور زمان گسترس یافته و  تثبیت می شوند و مسئولان محترم وزارت کشور به خوبی آگاهند که این تشکیلات بعد از انقلاب اسلامی و بعد از حزب موتلفه اسلامی، منسجم ترین و تشکیلاتی ترین حزب است.

وی در ادامه افزود: از مجمع سوم تاکنون فعالیت های فراوانی انجام داده ایم ولی باید در سراسر کشور نماینده و دبیر داشته باشیم تا صدای ما به همه کشور برسد و از تمام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین مجمع عمومی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران برگزار شد

چهارمین مجمع عمومی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران برگزار شد