مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-15سياسي

آزادی 5 زندانی در همدان به مناسبت «روز پدر«


مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی پنج زندانی جرائم غیرعمد به کمک خیرین به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر خبر داد.

- یدالله روحانی منش در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آزادی پنج زندانی مرد در همدان به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی (ع) خبر داد و اظهار کرد:  بانوان پایگاه شهید سمیه در همدان در یک اقدام پسندیده یک زندانی مرد را به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با اهدای 200 میلیون ریال آزاد کردند.

وی با اشاره به اینکه یک خانواده و یک جوان تقریبا 27 ساله نیز روز گذشته برای آزادی زندانیان مرد کمک کردند تا اقدامات آنها برای عید غدیر انجام و آزاد شوند گفت: یک زندانی نیز یکشنبه هفته آینده آزاد می شود و بقیه چهار نفر نیز آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با تاکید به اینکه این اقدامات پسندیده موجب می شود در آستانه سال نو پدران و مادرانی در کنار خانواده خود باشند خاطرنشان کرد: به مناسبت روز مادر و دهه فجر جشن گلریزان برگزار شد و در این جشن نیز مساعدت لازم برای آزادسازی 50 زندانی فراهم شد.

وی بیان کرد: با توجه به ایام پایانی سال درصددیم پدران و مادرانی که به علت بدهی ‎های مالی در زندان هستند در ایام سال نو در کنار خانواده خود باشند و در این راستا از خیرین می خواهیم یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 5 زندانی در همدان به مناسبت «روز پدر«

آزادی 5 زندانی در همدان به مناسبت «روز پدر«