مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-15سياسي

حمایت از تولیدکنندگان باید منجر به عرضه کالای مرغوب با قیمت مناسب شود


نائب رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: حمایت از تولیدکننده و حمایت از حقوق مصرف کننده باید در کنار هم لحاظ شود و مصرف کننده باید بتوانند کالای مرغوب و ارزان را در بازار تهیه کند.

- حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: ما سعی داریم تا نیاز به خود به وسایل حوزه های مختلف را از تولیدکنندگان داخلی تامین کنیم چرا که گردش مالی آن در داخل کشور خواهد بود و از طرف دیگر جوانانمان بر سر کار هستند.

وی افزود: نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که ما در کنار حمایت از تولیدکننده باید حمایت از حقوق مصرف کننده را نیز مدنظر قرار دهیم و مصرف کننده ما باید بتواند کالایی ارزان و با کیفیت را از بازار تهیه کند.

نائب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: برای اینکه تولیدکنندگان ما بتوانند توانایی رقابت با خارجی ها را داشته باشند، ما حمایت هایی را در دستور کار قرار دادیم و می دهیم تا این فرصت برای آنها فراهم شود، اما متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان از این زمان و فرجه به عنوان فرصتی برای عرضه کالای گران و بی کیفیت در بازار به نفع خود استفاده می کنند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: این گونه رفتارها در مرحله اول باعث شد تا ما مشتریان خارجی خود را از دست بدهیم و امروز هم شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولیدکنندگان باید منجر به عرضه کالای مرغوب با قیمت مناسب شود

حمایت از تولیدکنندگان باید منجر به عرضه کالای مرغوب با قیمت مناسب شود