مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-15سياسي

کنایه دستیار وزیر امور خارجه به سفیر روسیه در ایران


دستیار وزیر امور خارجه کشورمان با تصویری از اثر گلوله توپ روس ها بر گلدسته بارگاه امام رضا(ع) در نوروز 1291 شمسی و همچنین ادای احترام سفیر روسیه به مجسمه «الکساندر گریبایدوف» بنیان گذار معاهده ترکمنچای در صفحه توییتر خود نوشت: - دستیار وزیر امور خارجه کشورمان با تصویری از اثر گلوله توپ روس ها بر گلدسته بارگاه امام رضا(ع) در نوروز 1291 شمسی و همچنین ادای احترام سفیر روسیه به مجسمه الکساندر گریبایدوف بنیان گذار معاهده ترکمنچای در صفحه توییتر خود نوشت: در تاریخ ماندن به سود روابط میان ملت ها نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رسول موسوی در صفحه توییتر خود نوشت : ‏اثر گلوله توپ روسها بر گلدسته بارگاه امام رضا(ع) نوروز1291 شمسی از تاریخ بیاموزیم ولی در آن نمانیم.

در تاریخ ماندن به سود روابط میان ملتها نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از اقدامات اخیر سفیر روسیه در تهران از جمله ادای احترام وی به مجسمه الکساندر گریبایدوف بنیان گذار معاهده ترکمنچای به مناسبت روز دیپلمات و انتشار تصاویر مرتبط با آن با واکنش ها و انتقاداتی از سوی برخی رسانه ها و افکار عمومی ایران مواجه شده است.

اخیرا سخنگوی وزارت خارجه نیز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به تازگی برخی از اقدامات سفیر و سفارت روسیه در تهران باعث ایجاد حساسیت هایی در افکار عمومی مردم ایران و فضای مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه دستیار وزیر امور خارجه به سفیر روسیه در ایران

کنایه دستیار وزیر امور خارجه به سفیر روسیه در ایران