مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-15اقتصادي

امضای 13 سند همکاری بین ترکیه و امارات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، سیزده سند همکاری بین ترکیه و امارات در حوزه های صنایع دفاعی، بهداشتی، تغییرات اقلیمی، - ترکیه و امارات در حوزه های مختلف از جمله صنایع دفاعی، بهداشتی، تغییرات اقلیمی، فناوری، فرهنگ، کشاورزی، تجاری، اقتصادی و مدیریت حوادث غیرمترقبه 13 سند همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، سیزده سند همکاری بین ترکیه و امارات در حوزه های صنایع دفاعی، بهداشتی، تغییرات اقلیمی، فناوری، فرهنگ، کشاورزی، تجاری، اقتصادی، مدیریت حواث غیرمترقبه، حمل و نقل، هواشناسی، ارتباطات و بایگانی با حضور رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی به امضا رسید.

یادداشت تفاهم همکاری در زمینه بهداشتی و پزشکی توسط مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه و عبدالرحمان بن محمد العویس وزیر بهداشت و پیشگیری امارات به امضا رسید.

چاووش اوغلو و سلطان بن احمد الجابر، نماینده ویژه امارات در حوزه تغییرات اقلیمی یادداشت تفاهم همکاری طرح اقدام اقلیمی بین وزارت محیط زیست، شهرسازی و تغییرات اقلیمی ترکیه و این نمایندگی را امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 13 سند همکاری بین ترکیه و امارات

امضای 13 سند همکاری بین ترکیه و امارات