مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 20:472022-02-14سياسي

آزادسازی داوطلبانه بخش از ساحل نوشهر توسط سازمان کشتیرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، بعد از دستور رییس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل، روزانه شاهد آزادسازی سواحل در مناطق مختلف ساحلی استان مازندران هستیم، امروز نیز فرماندار نوشهر از آزادسازی داوطلبانه بخش دیگری از ساحل این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: 500 مترمربع از ساحل سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی در منطقه ملکار بخش مرکزی نوشهر امروز داوطلبانه آزادسازی شده است.

وی با بیان اینکه سومین مجموعه ای که در این شهرستان آزادسازی سواحل را انجام دادند،  سازمان زمین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بوده که داوطلبانه این اقدام را انجام داده است،گفت: بخش خصوصی هم از این طرح استقبال کردند و آماده آزادسازی سواحل هستند.

فرماندار نوشهر در ادامه اضافه کرد: نماینده وزارت دفاع در استان مازندران نیز موافقت کرد تا هزار و 600 متر مربع از ساحل تفرجگاه صهاشهر (وزارت دفاع) آزاد شود که با هماهنگی انجام شده با وزارت دفاع کارهای اولیه انجام شد، این مهم نیز تا 29 بهمن که آخرین فرصت دستور ریاست جمهوری است، محقق خواهد شد.

یزدانی با اعلام اینکه در نوشهر 2 هزار و 150 متر از ساحل نوشهر آزاد می شود، گفت: از 6 کیلومتر نوار ساحلی باقیمانده در شهرستان نوشهر 4 کیلومتر آن در اختیار نهاد های عملیاتی قرار دارد و این نهاد ها مستثنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی داوطلبانه بخش از ساحل نوشهر توسط سازمان کشتیرانی

آزادسازی داوطلبانه بخش از ساحل نوشهر توسط سازمان کشتیرانی