مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 20:122022-02-14سياسي

شهرداری هیچ تسهیلات بانکی سال آینده دریافت نمی کند


در بودجه سال 1401 هیچ رقم تسهیلاتی و وام بانکی برای شهرداری اردبیل پیش بینی نشده است.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در بودجه سال 1401 هیچ رقم تسهیلاتی و وام بانکی برای شهرداری اردبیل پیش بینی نشده است.

جواد انصاری در آیین تقدیم لایحه بودجه 1401 شهرداری اردبیل به شورای شهر با تبریک میلاد امام علی (ع) یاد پدران آسمانی را گرامی داشت و اظهار کرد: ما همواره مدیون شهدا هستیم و حریم باعظمت آنها را حرمت می داریم.

وی با اشاره به فعالیت دور پنجم شورای شهر و روند افزایش بودجه در چهار سال اخیر خاطرنشان کرد: در سال 92 لایحه بودجه به همراه متمم 920 میلیارد تومان، در سال 97 این رقم به 917 میلیارد تومان، در سال 98 این رقم با متمم به 950 میلیارد تومان و در سال گذشته نیز در مجموع بیش از یک هزار و 100 میلیارد تومان بودجه و متمم به تصویب رسید تا کارهای متعددی انجام شود.

رییس شورای شهر اردبیل بودجه سال 1400 را 855 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم با متمم ارائه شده به 950 میلیارد تومان افزایش یافته تا شاهد تحقق این میزان اعتبار باشیم.

انصاری عمده فعالیت های دوره پنجم شورای شهر را صدور مجوز برای سامانه پسماند، انتشار آگهی فراخوان برای جذب سرمایه گذاران، تعیین تکلیف املاک بلاتکلیف در مناطق مختلف شهری، اجرای آیین نامه واگذاری تابلوهای شهری و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری هیچ تسهیلات بانکی سال آینده دریافت نمی کند

شهرداری هیچ تسهیلات بانکی سال آینده دریافت نمی کند