مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 19:022022-02-14بين الملل

مقام جهاد اسلامی: انتفاضه جدید در حال شکل گیری است


مسئول اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به انتفاضه جدید در این کشور، تأکید کرد که مقاومت، تنها مسیر مقابله با رژیم صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد الهندی مسئول اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که گروههای مقاومت حاضر در نوار غزه قصد دارند یک اقدام مردمی، تأثرگذار و قدرتمند را در شرق نوار غزه انجام دهند که این اقدام در راستای حمایت از ساکنان الشیخ جراح در قدس است.

پایگاه خبری فلسطین الیوم به نقل از الهندی گزارش داد، گروههای فلسطینی در غزه نحوه مشارکت در نبرد قدس و جنین را بررسی می کنند؛ لذا رژیم صهیونیستی نباید در قدس و کرانه باختری به حملات خود به شهروندان فلسطینی ادامه دهد.

وی با بیان اینکه حملات رژیم صهیونیستی به قدس و محله های مسکونی آن، تلاشی از سوی این رژیم برای کودتا علیه تمامی توافقات قبلی است، گفت که مقامات صهیونیست تلاش می کنند تا از وضعیت منطقه، برای تداوم حملات خود و تخریب منازل ساکنان قدس بهره برداری کنند.

این مسئول جهاد اسلامی با بیان اینکه مقابله با دشمن صهیونیستی در تمامی شهرهای کرانه باختری، قدس و نقب اشغالی در حال گسترش است، تأکید کرد، این رخدادها نشانه های آغاز انتفاضه جدید در حال شکل گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام جهاد اسلامی: انتفاضه جدید در حال شکل گیری است

مقام جهاد اسلامی: انتفاضه جدید در حال شکل گیری است