مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 18:022022-02-14ورزشي

6 فلوربالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی دعوت شدند


کاپیتان تیم فلوربال آذربایجان غربی گفت: 6 فلوربالیست ارومیه ای به اردوی انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی 2022 دعوت شدند.

- حسین مهردار کاپیتان تیم فلوربال آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تیم منتخب فلوربال استان از خرداد ماه امسال فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و در این مدت کم توانسته 6 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی داشته باشد.

وی افزود: مهدی آذرنوش (دروازه بان)، حسین مهردار، مهدی هاشمی، مهدی باقری، فرشاد یاوری و علیرضا احمدی بازیکنان دعوت شده استان به اردوی تیم ملی فلوربال هستند که  با درخشش در جریان مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر صوفیان در استان آذربایجان شرقی به اردو دعوت شدند.

وی در خصوص نحوه انجام تمرینات تیم فلوربال استان گفت: مدتی بود که تمرینات تیم به دلیل بیماری کووید 19 تعطیل بود ولی هم اکنون مدت سه ماه است که به طور مرتب و منظم تمرین می کنیم و مصمم هستیم تا با بالاترین سطح آمادگی در اردوی تیم ملی حاضر شویم.

مهردار ادامه داد: این رشته زیر نظر هیات انجمن های ورزشی استان فعالیت دارد و مسئولان هیات این هیات با آوردن یک مربی مجرب که بازیکن سابق تیم ملی است اهمیت خاصی به رشته فلوربال داده اند ضمن اینکه سالن شهدای ورزشی حاجی پیرلو نیز به طور اختصاصی در اختیار این رشته ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 فلوربالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی دعوت شدند

6 فلوربالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی دعوت شدند