مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-14اجتماعي

پایان بازسازی پروژه فاضلاب غرب به شرق اصفهان در آینده ای نزدیک


با بهره برداری از حوضچه فاضلاب میدان فیض، عملیات اصلاح و بازسازی خط انتقال فاضلاب غرب به شرق شهر اصفهان پایان می یابد.

- ایسنا/اصفهان با بهره برداری از حوضچه فاضلاب میدان فیض، عملیات اصلاح و بازسازی خط انتقال فاضلاب غرب به شرق شهر اصفهان پایان می یابد.

مدیر طرح بازسازی شبکه فاضلاب شهر اصفهان با اعلام این خبر گفت: این خط لوله از سه راه نظر در غرب شهر اصفهان آغاز و در مسیر خود به سمت شرق، پس از عبور از خیابان های نظر غربی و شرقی، میر، میدان فیض و آبشار اول و دوم به تصفیه خانه فاضلاب جنوب می ریزد.

محمدرضا جواهری افزود: خط انتقال فاضلاب غرب به شرق اصفهان از قدیمی ترین خطوط انتقال فاضلاب این کلانشهر به شمار می رود که سال 1383 در محدوده خیابان نظر غربی دچار فرونشست و ریزش شد و بازسازی آن از همان زمان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث خط انتقال جدید فاضلاب به طول نزدیک به 6000 متر و قطر 1200 تا 1600 میلیمتر در طول دو دهه گذشته به موازات خط قدیمی و در چند مرحله اجرا شد، افزود: برای خارج شدن کامل خط قدیمی انتقال فاضلاب از مدار بهره برداری، باید حوضچه انتقال و سوییچ فاضلاب در میدان فیض احداث می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر طرح بازسازی شبکه فاضلاب شهر اصفهان هدف از احداث حوضچه میدان فیض را ارتباط سه خط اصلی انتقال فاضلاب خیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بازسازی پروژه فاضلاب غرب به شرق اصفهان در آینده ای نزدیک

پایان بازسازی پروژه فاضلاب غرب به شرق اصفهان در آینده ای نزدیک