مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-14سياسي

93درصد از مرسولات پستی نمایشگاه مجازی کتاب به دست مخاطبان رسید


رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: بیش از 746 هزار بسته، معادل 93 درصد از مرسولات پستی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به دست مخاطبان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: کمیته فعالیت های فرهنگی ستاد برگزاری این نمایشگاه با هم افزایی مؤسسات، ناشران و سایر مراکز فرهنگی (تشکل ها، سازمان ها، ارگان ها و.

) برنامه های مختلفی را با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی و برپایی رویدادهای فرهنگی در حوزه نشر و اهل قلم در سطح ملی و در گستره کشور، سطح سازمان ها و سطح ستاد نمایشگاه برنامه ریزی و اجرا کرد.

وی افزود: مطابق گزارش‎های واصله ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، مراکز و نهادهای فرهنگی کشور بیش از 300 برنامه و فعالیت کتاب محور خرد و کلان را در ایام نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار کردند؛ همچنین نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز بیش از 2000 برنامه را تدارک دیده و اجرا کرد.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در ادامه گفت: ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی، انجمن نقد ادبی، انجمن ویرایش و درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93درصد از مرسولات پستی نمایشگاه مجازی کتاب به دست مخاطبان رسید

93درصد از مرسولات پستی نمایشگاه مجازی کتاب به دست مخاطبان رسید