مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-14اقتصادي

معاون وزیر راه: تاکسی هوایی در «مهریز» راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد محمدی بخش در جریان سفر خود به استان دارالعباده، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز نخست فرودگاه و صنایع هواپیماسازی امام رضا(ع) در شهرستان مهریز، اظهار کرد: توسعه هوانوردی عمومی از جمله برنامه های راهبردی دولت برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر است.

وی با بیان این که تأمین زیرساخت های فرودگاهی از جمله برنامه های در دستور کار برای توسعه صنعت هوایی کشور است، افزود: توسعه صنعت هوانوردی عمومی زمینه ساز پیشرفت صنعت هوایی کشور است.

رییس سازمان هواپیمایی کشور با بیان این که راه اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه مهریز از دیگر برنامه های در دستور کار برای آینده نزدیک است، گفت: امیدواریم این بخش به معیشت و رفاه مردم و اقتصاد کشور و استان کمک شایانی داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت ظرفیت های موجود در استان یزد ، تصریح کرد: افتتاح فرودگاه مهریز فرصت مناسبی برای توسعه زیرساخت های تولید هواپیما، ورزشهای هوایی و صنعت هوانوردی در استان یزد است.

محمدی بخش در پایان با بیان این که فرآیندهای قانونی در بخش ساخت هواپیما را با جدیت دنبال می کنیم، خاطرنشان کرد: وحدت رویه بخش های مختلف از جمله الزامات این حوزه است که قصد داریم با تشکیل کارگروه مشترک مسیر تأثیرگذاری این مهم را هموارتر سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه: تاکسی هوایی در «مهریز» راه اندازی می شود

معاون وزیر راه: تاکسی هوایی در «مهریز» راه اندازی می شود