مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-14بين الملل

واکنش اردن به تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی


سخنگوی وزارت خارجه اردن تأکید کرد که اقدامات اسراییل در محله شیخ الجراح، اشغالگری را تقویت و فرصت های تحقق صلح را تضعیف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیثم ابو الفول سخنگوی وزارت خارجه اردن امروز دوشنبه گفت که امان اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان در محله الشیخ جراح در قدس شرقی را محکوم می کند.

وی با اشاره به اینکه دستورهای صادره برای تخریب منازل فلسطینیان در محله الشیخ جراح واقع در قدس شرقی، نقض آشکار قانون بین المللی و حقوق بشر است، تأکید کرد که اسراییل به عنوان رژیم اشغالگر در قدس شرقی، ملزم به حمایت از حقوق فلسطینیان است.

بنابر گزارش وبگاه اردنی عمون ، ابوالفول همچنین گفت که تداوم اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی اعم از مصادره اراضی فلسطینی، تخریب خانه ها و کوچاندن فلسطینیان از خانه هایشان، اقدامات غیرقانونی است که به گسترش اشغالگری و تضعیف فرصت های تحقق صلح عادلانه و فراگیر منجر می شود.

شهرک نشینان صهیونیست یکشنبه شب(دیشب) نیز با یورش به محله الشیخ جراح با ساکنان فلسطینی آن درگیر شدند که در نتیجه آن دستکم 31 فلسطینی زخمی شدند.

در همین رابطه جنبش های حماس و جهاد اسلامی روز یک شنبه در بیانیه های جداگانه ای به رژیم اشغالگر قدس درباره پیآمدهای تجاوزات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست علیه ساکنان محله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اردن به تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی

واکنش اردن به تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی