مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-14حوادث

کلاهبرداری به بهانه هدیه روز پدر


سید احمد موسوی، سرپرست پلیس فتای استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره کلاهبرداری از شهروندان در پوشش تخفیف های باور نکردنی روز پدر هشدار داد.

سرپرست پلیس فتای استان زنجان ادامه داد: ممکن است افراد سودجو با ارسال لینک های جعلی حاوی بدافزار تحت عنوان تخفیف های شگفت انگیز یا شرکت در قرعه کشی روز پدر و.

شهروندان را به درگاه های جعلی بانکی هدایت کرده و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی افراد می کنند.

وی تأکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند که فریب تبلیغات بی نام و نشان کانال ها و فضای مجازی را نخورند و اگر قصد خرید اینترنتی هدیه برای روز پدر را دارند حتما از فروشگاه های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید خود را انجام دهند.

موسوی گفت: یکی از اهداف پلیس در بحث فضای مجازی، ارتقای آگاهی کاربران در حوزه فضای سایبر و به تبع آن افزایش امنیت سایبری در استای کاهش آمار جرائم سایبری و استفاده امن کاربران از این فضا است.

سرپرست پلیس فتای استان زنجان افزود: امروز پلیس ما یک پلیس جامعه محور است و به عنوان یک نهاد اجتماعی و تامین کننده نظم و امنیت، تعامل و مشارکت اقشار مختلف جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده است تا بتواند در توسعه نظم و امنیت پایدار در سطوح مختلف جامعه گام های موثر بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری به بهانه هدیه روز پدر

کلاهبرداری به بهانه هدیه روز پدر