مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-14ورزشي

حسین زاده: می خواهیم استعداد های آذربایجان را به فوتبال ایران معرفی کنیم


تیم داری رده بزرگسالان بخش کوچکی از برنامه های باشگاه ماست و می خواهیم در کشف استعداد های فوتبال آذربایجان قدمی برداریم.

- ناصر حسین پور مدیرعامل باشگاه صدرا تبریز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پیش از هرچیز لازم می دانم از حمایت های مالی و معنوی مالک محترم باشگاه آقای سالار حسام الدینی تقدیر و تشکر کنم، با این که می توانستند در شهر تهران این سرمایه گذاری را انجام دهند که تلاش کردم ایشان را قانع کنم تا تیم در تبریز تشکیل شود تا دینم به فوتبال تبریز را ادا کنم، که پیشنهاد من با استقبال گرم مالک تیم روبرو شد و دستور تشکیل تیم در تبریز صادر گردید.

وی خاطر نشان کرد : در گام نخست می خواستیم در لیگ استان تیم داری کنیم اما شرایط طوری پیش رفت که با خرید سهمیه در مرحله اول لیگ سه حضور پیدا کردیم.

با توجه به شرایط زمانی و فرصت کمی که وجود داشت وارد مسابقات شدیم.

این شرایط باعث شد تا در هفته های نخست نتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم.

اما در هفته های پایانی با تغییراتی که انجام دادیم با همت کادرفنی و تعصب بازیکنان توانستیم تیم را در لیگ سه مرحله اول نگه داریم.

وی افزود: با پایان مرحله نخست و حفظ سهمیه و تاکید مالک باشگاه بر تیم داری پر قدرت بر آن شدیم تا سهمیه تیم محتشم را خریداری کنیم که لازم می دانم از مالک باشگاه محتشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زاده: می خواهیم استعداد های آذربایجان را به فوتبال ایران معرفی کنیم

حسین زاده: می خواهیم استعداد های آذربایجان را به فوتبال ایران معرفی کنیم