مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-14سياسي

200 نفر از مددجویان زندان های لرستان معتکف می‎شوند


رییس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان های لرستان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در زندان های استان خبر داد و گفت: 200 نفر از مددجویان زندان های لرستان در برنامه معنوی اعتکاف شرکت می‎کنند.

- مجتبی روشن پور در گفت وگو با ایسنا از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در زندان های استان خبر داد و گفت: 200 نفر از مددجویان زندان های استان لرستان در برنامه معنوی اعتکاف شرکت می‎کنند.

وی افزود: در سال های قبل این مراسم در سطح مساجد شهری و به صورت اختصاصی مددجویان زندان ها برگزار می ‏شد که امسال با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان مراسم اعتکاف در سطح نمازخانه زندان ها برگزار می‎شود.

روشن‎پور با بیان اینکه مددجویان زندان ها سه دز واکس کرونا را دریافت کرده و تلاش ما این است این مراسم با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا برگزار شود، اضافه کرد: در بند نسوان 25 معتکف داریم و اختتامیه این مراسم با حضور مدیرکل و معاونان زندان های استان لرستان و تعدادی از مدیران استانی در بند نسوان زندان مرکزی خرم آباد برگزار خواهد شد.

وی برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع امام علی(ع) را از برنامه های زندان های لرستان به مناسبت ایام ولادت امام علی(ع) برشمرد و گفت: در برنامه اعتکاف با حضور روحانیون، مداحان و سخنرانان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 نفر از مددجویان زندان های لرستان معتکف می‎شوند

200 نفر از مددجویان زندان های لرستان معتکف می‎شوند