مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-14بين الملل

مقاومت مردمی یک کاروان نظامیان آمریکا را مجبور به ترک منطقه کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه روند مقاومت های مردمی علیه اشغالگری آمریکا در مناطق مختلف شمال و شمال شرق سوریه، ساکنان روستای تل ذهب در حومه شمالی استان الحسکه با پشتیبانی نیرو های مستقر در ایست بازرسی ارتش سوریه، - منابع محلی سوری از مقابله اهالی روستای تل ذهب در شمال الحسکه با کاروان نظامیان آمریکایی و قسد خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه روند مقاومت های مردمی علیه اشغالگری آمریکا در مناطق مختلف شمال و شمال شرق سوریه، ساکنان روستای تل ذهب در حومه شمالی استان الحسکه با پشتیبانی نیرو های مستقر در ایست بازرسی ارتش سوریه، با عبور یک کاروان نظامیان آمریکایی از روستای خود مقابله و آن را به ترک منطقه مجبور کردند.

منابع محلی در روستای تل ذهب به خبرنگار سانا گفتند کاروان نظامی آمریکا متشکل از شش خودرو زره پوش با همراهی یک خودرو نیرو های سوریه دموکراتیک (قسد) قصد داشتند از این روستا عبور کنند که اهالی روستا با پشتیبانی نیرو های ارتش سوریه با این کاروان مقابله کردند و آن ها را از منطقه بیرون راندند.

این منابع افزودند: ساکنان روستای تل ذهب کاروان نظامی آمریکا را با سنگ هدف قرار دادند و آن ها را تا ترک منطقه دنبال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مردمی یک کاروان نظامیان آمریکا را مجبور به ترک منطقه کردند

مقاومت مردمی یک کاروان نظامیان آمریکا را مجبور به ترک منطقه کردند