مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-14فرهنگي

اجراهای استانی جشنواره تئاتر فجر قابل دفاع است


مهدی حاجیان، عضو هیئت انتخاب نمایش های استانی چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده به واسطه شیوع کرونا، خروجی  آثار استان ها که همگی هم برگزیدگان جشنواره های استانی بودند، - قابل دفاع و عموما قابل توجه و کیفی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او درباره کیفیت آثار مورد ارزیابی قرارگرفته در این بخش گفت: طبیعتا آثاری که در یک رویداد هنری شرکت می کنند کیفیت های متفاوتی دارند و نباید انتظار داشت همه یکسان باشند.

در جشنواره امسال تعداد بسیاری از نمایش های شرکت کننده از کیفیت خوب برخوردار بودند و طبیعتا تعداد محدودی هم کیفیت هایی متوسط داشتند.

حاجیان در پاسخ به این پرسش که آیا همه گیری بیماری کرونا دلیل ضعف برخی از آثار بوده است گفت: وقتی رویدادی همه جهان را متاثر می کند و همه شئون جهان تحت شعاع آن قرار می گیرد، خلاف واقع است که در این مورد بگوییم که کیفیت آثار نمایشی تحت تاثیر آن نبوده است.

بخصوص که استان ها شرایطی متفاوتی در مواجهه با این بیماری تجربه کردند و معمولا امکانات تمرین، تالارها و غیره در تمام روزها میسر نبود و طبیعتا این موضوع تاثیر خود را بر کیفیت آثار داشت.

اما با تمام این تفاسیر خروجی آثار استان ها که همگی هم برگزیدگان جشنواره های استانی بودند از نظر من قابل دفاع و توجه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجراهای استانی جشنواره تئاتر فجر قابل دفاع است

اجراهای استانی جشنواره تئاتر فجر قابل دفاع است