مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-14ورزشي

حضور تنیسور 16 ساله البرزی در مسابقات آسیایی سریلانکا


ملی پوش البرزی تیم ملی زیر 16  سال تنیس ایران گفت: به عنوان تنها نماینده استان البرز در مسابقات مقدماتی جهانی حضور خواهم یافت.

- نیلی عطفی در گفت و گو با ایسنا گفت: پس از کسب مقام اول در مسابقات هزار امتیازی در مسابقات جهانی که در کیش برگزار شد توانستم عملکرد خوبی در این دوره از مسابقات به نمایش بگذارم .

عطفی گفت: برای حضور در تیم ملی در مسابقات بزرگسالان هزار امتیازی تنیس ایران شرکت کردم و توانستم با اقتدار به مقام اول ایران دست پیدا کنم و جواز حضور در مسابقات مقدماتی جهانی را کسب کنم.

ملی پوش زیر 16 سال تیم ملی تنیس ایران گفت: در حال حاضر به مدت یک هفته در اردوی آماده سازی در کمپ تیم ملی حضور داریم.

وی افزود : مسابقات آسیایی روز شنبه 30 بهمن به میزبانی کشور سریلانکا و با حضور حدود 30 کشور برگزار خواهد شد و باید ببینیم چند کشور با توجه به شرایط کرونا شرکت می کنند که در نهایت در این دوره از مسابقات دو تیم برتر به مسابقات جهانی راه خواهند یافت.

عطفی ادامه داد : مهرانه ظهوریان و ماندگار فرزامی دیگر تنیسورهای ملی پوش زیر 16 تیم ایران هستند که در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

ملی پوش البرزی کشورمان در ادامه افزود :با تمام توان برای شرکت در این مسابقات حضور خواهیم یافت و امیدواریم بتوانیم جز دو تیم برتر به مسابقات جهانی مالزی راه پیدا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تنیسور 16 ساله البرزی در مسابقات آسیایی سریلانکا

حضور تنیسور 16 ساله البرزی در مسابقات آسیایی سریلانکا