مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-14اقتصادي

حفاری 90 حلقه چاه جدید/افزایش میانگین تولید گاز میادین زاگرس جنوبی


حاتمی با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه رزوی همکاران ستاد و شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در انجام تعهدات تولید تکلیفی و تامین سوخت زمستانی، - حاتمی با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه رزوی همکاران ستاد و شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در انجام تعهدات تولید تکلیفی و تامین سوخت زمستانی، بر حفظ آمادگی این شرکت در مواجهه با سرما و افزایش تقاضای مصرف تا پایان اسفندماه تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، از حفاری 90 حلقه چاه توسعه ای جدید و 17 حلقه چاه تعمیری، در بازه زمانی پنج ساله در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی خبر داد.

رامین حاتمی در جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در نیمه اول سال 1401، گفت: در طرح ضربتی افزایش تولید گاز طی دوره زمانی پنج ساله (1401 تا 1405) از میدان های هالگان، سفیدزاخور، سفیدباغون، آغار، دی، ارم، گردان، خارتنگ، مدار و پازن حفاری 90 حلقه چاه جدید و 17 حلقه چاه تعمیری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نفت زاگرس جنوبی، حاتمی در رابطه با تعداد چاه های تعمیری طی دوره زمانی یاد شده خاطرنشان کرد: در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، تعداد 62 حلقه چاه در میدان های گازی آغار، نار، کنگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری 90 حلقه چاه جدید/افزایش میانگین تولید گاز میادین زاگرس جنوبی

حفاری 90 حلقه چاه جدید/افزایش میانگین تولید گاز میادین زاگرس جنوبی