مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-14اقتصادي

توسعه اقتصاد دیجیتال اولویت پست بانک ایران


توسعه اقتصاد دیجیتال یکی از اولویت های پست بانک ایران در سال جاری است.

- پست بانک ایران بانک دولتی ایرانی است، که در زمینه ارائه خدمات مالی و بانکداری به مناطق روستایی فعالیت می کند و از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و هم اکنون نیز به کار خود ادامه می دهد.

سرانجام به استناد بند 4، هزار و بیست و یکمین جلسه شورای پول و اعتبار در مورخ 1383/04/02، پست بانک ایران به عنوان یازدهمین بانک دولتی مجاز به انجام همه فعالیت های بانکی شد.

پست بانک ایران بعنوان یکی از شرکت های مهم و کلیدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که با نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی در بیش از 400 شعبه و 13 هزار دفتر خدمات بانکی شهری و روستایی، همه خدمات بانکی را ارائه می کند.

هم اکنون بیش از 50 درصد جمعیت روستایی کشور تحت پوشش خدمات پست بانک ایران هستند و توسعه اقتصاد دیجیتال و بانکداری الکترونیکی در مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت برنامه های پست بانک است.

معاون ارزیابی پست بانک ایران در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماموریت و رسالت پست بانک ایران، اظهار می کند: همایش اینوتکس برای تامین و حمایت شرکت هایی است که در حوزه دانش بنیان و استارت اپ بوده که پست بانک ایران با توجه به ماموریت و رسالت هایی که از گذشته در حوزه IT داشته در این همایش به عنوان یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد دیجیتال اولویت پست بانک ایران

توسعه اقتصاد دیجیتال اولویت پست بانک ایران