مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 21:522022-02-13اقتصادي

آبخیزداری سازنده ترین راهکار مقابله با خشکسالی است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: آبخیزداری سازنده ترین راهکار مقابله با خشکسالی است.

- شیرزاد نجفی در با فرماندار دورود که امروز 24 بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: همراهی و همکاری همه دستگاه ها در امر حفاظت از عرصه های منابع طبیعی یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه آبخیزداری سازنده ترین راهکار مقابله با خشکسالی است خاطرنشان کرد: اجرای طرح های آبخیزداری و هدایت آب های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب های فصلی در تقویت منابع آبی و بهبود تولیدات کشاورزی و رونق کسب وکار نقش مؤثری دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان تصریح کرد: طرح های منابع طبیعی زیرساختی است و اعتبارات خوبی برای اجرای طرح های آبخیزداری شهرستان تخصیص داده شده و طی سه سال گذشته به اندازه 30 سال در اجرای طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری در کل استان کار صورت گرفته است.

نجفی اهمیت طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری در حفظ آب وخاک را مهم برشمرد و اضافه کرد: جانمایی پاسگاه حفاظتی چم چیت، جانمایی پروژه های آبخیزداری، بحث واگذاری و احاله مدیریت پارک جنگلی از جمله مواردی است که در این شهرستان باید بیشتر مورد توجه واقع شود.

احمد گودرزیان فرماندار دورود نیز در این دیدار به ظرفیت های خوب شهرستان در زمینه های منابع طبیعی و گردشگری و اجرای طرح های جنگل کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبخیزداری سازنده ترین راهکار مقابله با خشکسالی است

آبخیزداری سازنده ترین راهکار مقابله با خشکسالی است