مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 19:372022-02-13ورزشي

شهرداری ارومیه دور مقدماتی لیگ والیبال را با پیروزی پایان داد


تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پایانی مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان ایرانیان و ایستادن در رتبه پنجم جدول پا به دیدارهای پلی آف گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از ارومیه، هفته بیست وششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها فردا (یکشنبه 24 بهمن ماه) با هفت دیدار در شهرهای ارومیه (دو دیدار)، آمل، رفسنجان، گرگان، تهران و رامسر پیگیری شد.

قاسم کارخانه، عادل غلامی، امیررضا سرلک، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، صابر کاظمی و عبدالرضا علیزاده برای تیم شهرداری ارومیه و برای فولاد سیرجان ایرانیان فاضل پژوهان، مهدی جلوه، الکساندر بلاجوویچ، علی یوسف پور، رسول شهسواری، محمد صادقی و مجتبی قلی زاده به میدان رفتند.

در این دیدار که 90 دقیقه به طول انجامید تیم والیبال شهرداری ارومیه هر سه ست بازی را با ثبت امتیازات 25 بر 16، 25 بر 15 و 25 بر 20 به برتری رسید و آخرین دیدار دور برگشت را با پیروزی پت سر گذاشت.

در ست سوم و در امتیاز 22 برای ارومیه، صابر کاظمی به دلیل مصدومیت مچ پا از زمین بازی بیرون رفت و احد رضایی به جای کاظمی به میدان آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ارومیه دور مقدماتی لیگ والیبال را با پیروزی پایان داد

شهرداری ارومیه دور مقدماتی لیگ والیبال را با پیروزی پایان داد