مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 18:172022-02-13بين الملل

نامی جدید در ایران که به زودی معادلات منطقه را تغییر خواهد داد


عطوان می گوید که انتخاب نام خیبر و خیبرشکن بسیار با دقت و بررسی شده است زیرا شما می دانید که خیبر نام شهر یهودیان در نزدیکی مدینه بود و پیامبر (ص) همواره تاکید می کرد که قرار گرفتن دو دین مختلف در یک منطقه یعنی مدینه منوره، - عطوان می گوید که انتخاب نام خیبر و خیبرشکن بسیار با دقت و بررسی شده است زیرا شما می دانید که خیبر نام شهر یهودیان در نزدیکی مدینه بود و پیامبر (ص) همواره تاکید می کرد که قرار گرفتن دو دین مختلف در یک منطقه یعنی مدینه منوره، امکان پذیر نیست بنابراین انتخاب نام خیبرشکن برای موشک ایرانی یک پیام بی سابقه به همراه دارد.

عبدالباری عطوان، نویسنده و تحلیلگر سرشناس جهان عرب در تحلیلی درباره دلیل نام گذاری موشک خیبرشکن که اخیرا از آن رونمایی شد، تاکید کرد که این اقدام پیامی برای اسراییل و آمریکاست .

ایسنا به نقل از رای الیوم نوشت: عبدالباری عطوان، نویسنده و تحلیلگر سرشناس جهان عرب در در سخنانی به آخرین تحولات منطقه و جهان پرداخت، او معتقد است که معادلات منطقه به زودی دچار تغییراتی خواهد شد و سال 2022 متفاوت تر از هر سال دیگری خواهد بود.

عطوان می گوید: طی چند ماه آینده و یا یک سال آینده سه موشک، عنوان دار اصلی در منطقه خواهند بود زیرا این موشک ها معادلات را به طور کامل تغییر خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامی جدید در ایران که به زودی معادلات منطقه را تغییر خواهد داد

نامی جدید در ایران که به زودی معادلات منطقه را تغییر خواهد داد