مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 17:172022-02-13بين الملل

رژیم صهیونیستی در حال بازی با آتش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع وابسته به شبکه المیادین امروز یکشنبه خبر دادند که این جنبش با مسئولان مصری درباره رخداد های محله الشیخ جراح، - جنبش حماس به طرف مصری هشدار داد که در قبال جنایات صهیونیست ها در محله الشیخ جراح سکوت نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع وابسته به شبکه المیادین امروز یکشنبه خبر دادند که این جنبش با مسئولان مصری درباره رخداد های محله الشیخ جراح، گفتگو کرده است.

این منابع به نقل از حماس خبر دادند که این جنبش به مسئولان مصری گفته است که رخداد های الشیخ جراح، تنش خطرناکی است که نمی توان در قبال آن سکوت کرد.

حماس همچنین تأکید کرده است که دولت رژیم صهیونیستی بار دیگر در حال بازی با آتش است.

این در حالی است که منابع خبری عبری اوایل دی ماه گذشته از شکست میانجی گری مصر میان گروه های مقاومت نوار غزه با رژیم صهیونیستی خبر دادند و تأکید کردند که تلاش های مصر برای میانجی گری بین حماس و تل آویو در پرونده آتش بس و تبادل اسرا بوده است.

منابع صهیونیست همچنین تأکید کردند که حماس با ارسال پیامی به همراه میانجی مصری، به طرف اسراییلی هشدار داده است که اگر پیشنهاد های جدید و بهتری وجود نداشته باشد این جنبش، دست بسته نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در حال بازی با آتش است

رژیم صهیونیستی در حال بازی با آتش است