مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-13سياسي

نماینده مجلس: طرح صیانت هفته آینده تصویب می شود


نماینده همدان و فامنین در مجلس گفت: قانون حمایت از کاربران در فضای مجازی در بیش از 40 کشور وجود دارد و صاحبان پیام رسان های بیگانه در کشور ما دفتر ندارند که پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رویداد 24، احمدحسین فلاحی، نماینده همدان و فامنین در مجلس یکشنبه 24 بهمن ماه در نشست خبری، اظهار کرد: قانون تعالی جمعیت و حمایت از خانواده خدمت خوبی به جوانان در تسهیل ازدواج و فرزندآوری با سیاست های تشویقی است و خیلی وقت گذاشتیم.

فلاحی تصریح کرد: ما در این طرح به دنبال این بودیم که غربالگری اجباری نباشد و می گفتیم چرا باید روزی سه هزار سقط جنین در کشور صورت بگیرد؟ ممنوعیت فروش ابزار پیشگیری از بارداری در داروخانه ها دستور یک پزشک است و تصمیم مجلس نیست که من پاسخگو باشم.

وی در رابطه با قانون صیانت از فضای مجازی، توضیح داد: قانون حمایت از کاربران در فضای مجازی در بیش از 40 کشور وجود دارد و صاحبان پیام رسان های بیگانه در کشور ما دفتر ندارند که پاسخگو باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: در این طرح ما به دنبال ساماندهی هستیم و نمی خواهیم فیلتر کنیم و اصلا تا زمانیکه زیرساخت داخلی نداشته باشیم، نمی توانیم فیلتر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: طرح صیانت هفته آینده تصویب می شود

نماینده مجلس: طرح صیانت هفته آینده تصویب می شود