مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:022022-02-13سياسي

استیضاح شهردار کلانشهر تبریز اعلام وصول شد


پنجاه ودومین جلسه ی شورای شهر تبریز روز یکشنبه، 24 بهمن ماه، با حضور رییس و اعضای شورای شهر و شهردار کلانشهر تبریز در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

- در ابتدای این جلسه کتاب دانشنامه جامع تبریز اثر حمید صبری رونمایی شد.

رسول برگی رییس شورای شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: چون این کتاب درباره تبریز است، تصمیم گرفتیم کتاب های مربوط به تبریز را که به صورت منحصربه فرد نگارش می شوند، در صحن علنی شورای شهر رونمایی کنیم.

صبری نیز گفت: مجموعه سه جلدی تبریز ما را چند سال پیش کار کردیم و سپس یکی از اساتید دانشگاهی پیشنهاد تالیف دانشنامه برای چند شهر را داد و قرنطینه در زمان شیوع ویروس کرونا فرصتی فراهم کرد تا این دانش نامه را برای شهر خودمان کار کنیم.

کتاب دانش نامه جامع تبریز با 1000 عنوان و قریب به 800 صفحه در قطع وزیری به همت حمید صبری صاحب اثر دائره المعارف روابط عمومی ایران منتشر شده است.

پیش از این از حمید صبری کتاب های دائره المعارف روابط عمومی ایران، رسانه شناسی و سواد رسانه ای، معراج، کندوان بهشت گمشده، روابط عمومی مدرن، روابط عمومی در کهکشان نور، روش علمی مقاله نویسی، راز موفقیت، آشنایی با دانش ارتباطات، نوآوری خلاقیت، روابط عمومی در هزاره سوم، انفجار اطلاعات انقلاب ارتباطات، تسوج سرزمین زیبایی ها، جزیره تنهایی، آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح شهردار کلانشهر تبریز اعلام وصول شد

استیضاح شهردار کلانشهر تبریز اعلام وصول شد