مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-13اقتصادي

بودجه شهرداری زواره کفاف اداره شهر را نمی دهد


به علت تورم سنگین و افزایش هزینه ها و عدم وجود درآمد پایدار در شهرداری شرایط سختی را پیش رو داریم و بودجه شهرداری کفاف اداره شهر را نمی دهد.

- ایسنا/اصفهان شهردار زواره گفت: به علت تورم سنگین و افزایش هزینه ها و عدم وجود درآمد پایدار در شهرداری شرایط سختی را پیش رو داریم و بودجه شهرداری کفاف اداره شهر را نمی دهد.

مرتضی صادقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرداری زواره از سال 1332 با انتصاب اولین مدیر خود شروع به فعالیت کرده است و تمام شهرداران در حد توانشان به شهر زواره خدمت کردند.

وی با بیان اینکه یکی از هدف گذاری های مدیریت شهری در دوره جدید تغییر به نفع همه اقشار مردم است، افزود: در برنامه ریزی شهری و پیش بینی افق بیست ساله شهر در گذشته اقدام مناسبی صورت نگرفته و برنامه های توسعه پایدار که در دوره شورای چهارم در نظر گرفته بودیم متوقف و کنار گذاشته شد که با هم اندیشی اعضای شورای اسلامی و تمامی خیر اندیشان در حال به روز رسانی و تصویب است.

شهردار زواره تصریح کرد: یکی از برنامه اصلی شهرداری در دوره جدید اجرای دقیق انضباط مالی و نظارت بیشتر بر عملکرد کارکنان خواهد بود.

قانون گرایی در شهرداری باید برای همه مردم یکسان باشد تا در هر دوره فقط گروه های خاصی نتوانند سود ببرند و دست مابقی شهروندان به دلیل سیاسی و یا دیگر موضوعات دستش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری زواره کفاف اداره شهر را نمی دهد

بودجه شهرداری زواره کفاف اداره شهر را نمی دهد