مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-13اقتصادي

از تکلیف شهرداری برای تسویه بدهی هایش تاتشکیل صندوق محیط زیست وحمل و نقل عمومی


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بررسی تبصره های بودجه سال آینده شهرداری تهران تبصره های سوم، چهارم و پنجم را با اکثریت آرا به تصویب رساندند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بررسی تبصره های بودجه سال آینده شهرداری تهران تبصره های سوم، چهارم و پنجم را با اکثریت آرا به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران، تبصره سوم این لایحه را در دستور کار داشتند که در همین راستا کاشانی در تشریح این تبصره گفت: به منظور تأمین مالی پروژه ها با استفاده از ظرفیت های قانونی بازار پول و سرمایه، به شهرداری تهران اجازه داده می شود بابت مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی و ارگان ها از جمله از محل اخذ عوارض های مستمر و حفاری نسبت به دریافت اسناد خزانه اسلامی و اسناد تسویه خزانه و صکوک و سایر ابزارهای مالی اقدام و مبالغ وصولی را پس از تحقق در ردیف های اعتباری با عنوان مطالبات دستگاه های دولتی و عمومی هزینه نماید.

وی افزود: بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی را که در چارچوب قوانین و مقررات مربوط در سنوات گذشته ایجاد شده با مطالبات وصولی از دولت از طریق اسناد خزانه اسلامی یا سایر اوراق بهادار دولتی قابل واگذاری به غیر، اوراق تسویه بانکی، تهاتر و تسویه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تکلیف شهرداری برای تسویه بدهی هایش تاتشکیل صندوق محیط زیست وحمل و نقل عمومی

از تکلیف شهرداری برای تسویه بدهی هایش تاتشکیل صندوق محیط زیست وحمل و نقل عمومی