مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-13سياسي

جهاد دانشگاهی اصفهان مجری نخستین دوره مدیریت زخم ویژه پزشکان


دبیر علمی نخستین دوره مدیریت زخم ویژه پزشکان در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری نخستین دوره «مدیریت زخم با پانسمان های پیشرفته» مخصوص پزشکان در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان دبیر علمی نخستین دوره مدیریت زخم ویژه پزشکان در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری نخستین دوره مدیریت زخم با پانسمان های پیشرفته مخصوص پزشکان در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خبر داد.

حسین تاج در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دوره در شش جلسه، ویژه پزشکان و دانشجویان رشته های پزشکی در روزهای 29،28،22،21،15،14 بهمن ماه از ساعت8.

30 الی 16 بعدازظهر برگزار شد.

وی افزود: در این دوره 25 سرفصل شامل معرفی انواع زخم های سوختگی، دیابتی، بستر، عفونی و ارتوپدی به صورت تئوری و عملی ارائه شد.

دبیر علمی نخستین دوره مدیریت زخم ویژه پزشکان در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان بابیان اینکه این دوره به صورت ترکیبی آنلاین و حضوری برگزار شد، تصریح کرد: 25 الی 30 نفر شرکت کننده این دوره در دو گروه آنلاین و حضوری به مدت 44 ساعت از آموزش های تئوری و عملی برخوردار شدند.

تاج با اشاره به اهمیت مدیریت زخم، گفت: گاهی یک زخم مزمن چندماه بیمار را درگیر و زمان بسیاری در روند درمان اختلال ایجاد می کند، از این رو لازم است پزشکان با جدیدترین روش های مدیریت زخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی اصفهان مجری نخستین دوره مدیریت زخم ویژه پزشکان

جهاد دانشگاهی اصفهان مجری نخستین دوره مدیریت زخم ویژه پزشکان