مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-13بين الملل

بازگشت ناآرامی ها به شیخ جراح و هشدار درباره وقوع جنگ


شهرک نشینان اسراییلی بار دیگر صبح امروز یکشنبه به منازل فلسطینیان در محله «الشیخ جراح» شهر قدس شرقی یورش بردند و اقدام به پرتاب سنگ به سمت آنها کردند.

- شهرک نشینان اسراییلی بار دیگر صبح امروز یکشنبه به منازل فلسطینیان در محله الشیخ جراح شهر قدس شرقی یورش بردند و اقدام به پرتاب سنگ به سمت آنها کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، شاهدان عینی اعلام کردند، ده ها تن از شهرک نشینان اسراییلی به سمت شهروندان فلسطینی، منازل و خودروهای آنها در محله الشیخ جراح سنگ پرتاب کردند که در نتیجه آن تعدادی از شهروندان فلسطینی زخمی و به اموال آنها خسارت وارد شد.

شاهدان عینی همچنین اعلام کردند، نیروهای اسراییلی پس از یورش شهرک نشینان به ساکنان فلسطینی به صورت گسترده در داخل و اطراف محله الشیخ جراح مستقر شدند.

در همین راستا، خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که این یورش تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم اشغالگر صورت گرفت و آنها به سمت شهروندان فلسطینی بمب های گاز اشک آور شلیک کردند.

در همین رابطه، شبکه عبری زبان کان گزارش داد، درگیری هایی بین نیروهای پلیس اسراییل و شهرک نشینان از یک سو و بین نیروهای پلیس و ساکنان فلسطینی از سوی دیگر رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت ناآرامی ها به شیخ جراح و هشدار درباره وقوع جنگ

بازگشت ناآرامی ها به شیخ جراح و هشدار درباره وقوع جنگ