مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-13اقتصادي

«نظارت» همچنان حلقه مفقوده بازار بیرجند


در شرایطی که روز به روز قیمت اجناس مختلف به خصوص اقلام خوراکی افزایش می یابد و نظارت ها هم آن طور که باید اعمال نمی شود نیاز بوده که مسؤولان با یک برنامه ریزی صحیح برای تعادل بخشی به قیمت هابه این بازار پر از تلاطم سامان دهند.

- خبرگزاری فارس _ خراسان جنوبی؛ در روزگاری که گرانی ها سفره ها را کوچک و مردم را نگران تأمین معیشت خود کرده، تأمین مواد غذایی همچنان هم یکی از اولویت های اصلی هم برای مردم و هم برای دولت بوده به ویژه اقلام درجه یک که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در گذر از بازار، شلوغی خیابان ها نشان می دهد که تکاپو برای خریدن با توجه به نزدیکی به پایان سال افزایش یافته و امید است که این تکاپو ها به افزایش بیشتر قیمت ها منجر نشود.

هر چند که با افزایش تقاضا و خرید برای شب عید برخی از اجناس در بازار کم می شود و به دنبال آن شاهد گرانی هستیم اما مسؤولان مربوط این موضوع را قبول ندارند و ادعا می کنند که این وضعیت رخ نخواهد داد اما این نگرانی همچنان در بین شهروندان وجود دارد.

گلایه از نوسان قیمت ها علی دوستی یکی از شهروندان بیرجندی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نوسانات قیمت ها در برنج، گوشت، روغن و.

گفت: هنوز به بازار شب عید نرسیدیم قیمت ها رو به افزایش بوده آن زمان که به طور قطع قیمت ها سرسام آور خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نظارت» همچنان حلقه مفقوده بازار بیرجند

«نظارت» همچنان حلقه مفقوده بازار بیرجند