مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-13سياسي

پیام قدردانی مسئول کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر فارس


مسئول کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس، طی پیامی، از اعضای این کمیته و همه دانشجویان، کارکنان دانشگاه و دانشگاهیان این استان، - به واسطه همراهی در برگزاری برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب قدردانی کرد.

دکتر مظاهر بابایی، با اشاره به شکوه چشمگیر حضور و مشارکت مردم خصوصا دانشگاهیان در برنامه های مختلف و رویدادهای پیش بینی شده برای بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از آحاد مختلف مردم، به ویژه دانشجویان، کارکنان دانشگاه ها، اساتید، اعضای هیئت علمی و مسئولان دانشگاه های استان فارس، قدردانی کرد.

در پیام بابایی، رییس جهاددانشگاهی و کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس آمده است: بسمه تعالی انقلاب اسلامی، از ابعاد مختلف رویدادی بی نظیر در سطح جهان به شمار می رود که حضور، همراهی و مشارکت آگاهانه اقشار مختلف مردم، جزو مهمترین شاخصه های بارز آن بوده است.

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به ویژه یوم الله بیست و دوم بهمن؛ آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران است؛ عرصه ای که امسال و به رغم تداوم شیوع بیماری منحوس کروناویروس، بار دیگر شاهد حضور مقتدرانه، آگاهانه آحاد مختلف مردم، به ویژه دانشگاهیان به عنوان پرچمداران عرصه آموزش آگاهی بخشی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام قدردانی مسئول کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر فارس

پیام قدردانی مسئول کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر فارس